Regulamin korzystania ze strony internetowej i płatności Fundacji ZAUFAJMI
www.fundacjazaufajmi.pl
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Strony internetowej Fundacji
Zaufajmi dostępnej pod adresem: www.fundacjazaufajmi.pl - Podmiotem prowadzącym Stronę internetową i świadczącym usługi drogą elektroniczną
jest Fundacja Zaufajmi z siedzibą w Trywieży 36, 17-200 Hajnówka, wpisana do rejestru
stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych
zakładów opieki zdrowotnej pod nr KRS: 0001126796, NIP: 6030084134, REGON: 52966591600000 której akta rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy w Białymstoku. - Użytkownikiem Strony internetowej jest każda osoba, która z niej korzysta.
- Strona internetowa działa w oparciu o technologię plików “cookies”.
- Fundacja może również przetwarzać dane osobowe użytkowników Strony internetowej i
korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną. O zasadach przetwarzania
Twoich danych osobowych dowiesz się wchodząc na stronę dostępną pod adresem:
https://www.fundacjazaufajmi.pl/rodo/. - Operatorem płatności online jest spółka PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul.
Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez
Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr
KRS 0000347935. - Wszelkie prawa do Strony internetowej, w tym prawa własności intelektualnej do jej
nazwy, domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów, banerów i
zdjęć zamieszczanych na Stronie internetowej należą bądź przysługują Fundacji.
Jakiekolwiek materiały, udostępnione za pośrednictwem Strony internetowej nie mogą
być powielane ani rozpowszechniane w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na
jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i
digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Fundacji, za
wyjątkiem materiałów oznaczonych frazą „Do pobrania”, które mogą być pobrane i
wykorzystane zgodnie z prawem. - Każdy użytkownik Strony internetowej może kontaktować się z Fundacją kierując
korespondencję elektroniczną na adres poczty elektronicznej: kontakt@fundacjazaufajmi.pl , lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Fundacji, lub telefonicznie pod numerem: 695 152 125.
II. Warunki świadczenia usług
- Użytkownik korzystający ze Strony internetowej jest zobowiązany do zapoznania się z
niniejszym Regulaminem i do przestrzegania jego postanowień. - Korzystanie z niniejszej Strony internetowej jest nieodpłatne i nie wymaga rejestracji.
- Użytkownik ponosi koszty połączenia ze Stroną internetową, zgodnie z cennikiem
obsługującego go operatora telekomunikacyjnego. - Fundacja poprzez Stronę internetową umożliwia użytkownikowi korzystanie z
następujących usług:
a) zapoznawania się z treściami udostępnianymi przez Fundację, w szczególności
dotyczącymi jej działań statutowych i aktualnych akcji pomocy potrzebującym;
b) kontaktowania się z Fundacją,
c) dokonywania wpłat (darowizn) za pośrednictwem płatności online „Przelewy24”
na warunkach określonych w Regulaminie operatora płatności spółki PayPro S.A. - Fundacja nie jest podmiotem świadczącym usługi płatnicze.
- Fundacja udostępnia na Stronie internetowej aktualną listę metod umożliwiających
dokonywanie płatności na rzecz Fundacji w celu wsparcia jej działalności statutowej. - W ramach płatności online można dokonać płatności wg następujących metod:
a) internetowego przelewu bankowego,
b) karty płatniczej debetowej lub kredytowej; - Wszelkie należności przekazywane na rzecz Fundacji muszą być wyrażone w walucie
polskiej – złoty (PLN). - Szczegóły dotyczące dokonywanych transakcji zawiera regulamin „Przelewy24”
dostępny pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin. - Fundacja może udostępnić w ramach Strony internetowej funkcjonalność
umożliwiającą użytkownikowi regularne wsparcie działań Fundacji (zwanej dalej:
„Płatność cykliczna”). - Płatność cykliczna ma charakter comiesięcznej darowizny automatycznie
przekazywanej za pomocą karty kredytowej lub debetowej. - W celu uruchomienia Płatności cyklicznej należy zaznaczyć opcję „Płatność cykliczna”
dostępną na formularzu płatności. - Po zweryfikowaniu danych karty kredytowej lub debetowej Fundacja otrzyma pierwszą
darowiznę, a użytkownik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą prawidłowe
uruchomienie Płatności. - Kolejne darowizny będą automatycznie przekazywane na rzecz Fundacji do 10 dnia
kalendarzowego każdego miesiąca. - Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z Płatności cyklicznej. W tym
celu należy skontaktować się z Fundacją. - Wykorzystanie znaków towarowych lub utworów graficznych objętych prawami
autorskimi należącymi do Fundacji bez zgody Fundacji jest zabronione. - W celu prawidłowego korzystania przez Użytkowników z usług dostępnych w Portalu, w
tym w celu skutecznego zarejestrowania i zalogowania się, niezbędne jest łącznie:
a) połączenie z siecią Internet;
b) posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
c) korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie
urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez
sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a
ponadto akceptującej pliki typu cookies. - Fundacja wskazuje, że korzystanie ze Strony internetowej jest uzależnione od
właściwości sieci Internet i sprzętu komputerowego użytkownika, na które Fundacja nie
ma wpływu. - Zabronione jest umieszczanie na Stronie internetowej treści o charakterze bezprawnym,
w szczególności treści wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej czy
na tle orientacji seksualnej, zawierających treści pornograficzne, pochwalających
faszyzm, nazizm, komunizm, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne,
naruszających prawa innych osób, w tym w szczególności ich dobra osobiste. - Wszelkie treści i komentarze Użytkownik Strony internetowej zamieszczane własnym
imieniu i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
III. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony i
może zostać rozwiązana przez użytkownika lub Fundację na zasadach określonych
poniżej. Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną uważa się za zawartą z chwilą
rozpoczęcia korzystania ze Strony internetowej. - Użytkownik bez podania przyczyny jest uprawniony do rozwiązania w każdym czasie ze
skutkiem natychmiastowym Umowy dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną. - Rozwiązanie umowy dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną przez
użytkownika może nastąpić w dowolny sposób, w szczególności przez:
a) zaprzestanie korzystania ze Strony internetowej,
b) przesłanie oświadczenia na piśmie, lub na adres internetowy, które należy
kierować na adres Fundacji. - Fundacja ma prawo rozwiązać umowę, której przedmiotem są usługi obejmujące
Płatności cykliczne, za miesięcznym wypowiedzeniem na koniec miesiąca
kalendarzowego, ze względu na ważne przyczyny polegające na zaprzestaniu
świadczenia usługi będącej przedmiotem Umowy, poprzez złożenie użytkownikowi
oświadczenia o wypowiedzeniu. - Oświadczenie Fundacji, o którym mowa w ust. 4, jest składane przez jego opublikowanie
na Stronie internetowej. - Fundacja odpowiada za nie wykonywanie lub nienależyte wykonywanie Usług objętych
umową z użytkownikiem zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. - Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni po jej zawarciu. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, darczyńca musi wysłać formularz o odstąpieniu od umowy znajdujący się TUTAJ (kliknij, aby pobrać formularz) listownie na adres fundacji: Trywieża 36, 17-200 Hajnówka, lub elektronicznie poprzez adres e-mail: kontakt@fundacjazaufajmi.pl.
IV. Reklamacje
- Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach
związanych z funkcjonowaniem Strony internetowej, a także z wykonywaniem płatności dla Fundacji. - Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres email Fundacji: kontakt@fundacjazaufajmi.pl , wpisując w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej na adres Trywieża 36, 17-200 Hajnówka.
- Fundacja udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (słownie: czternaście) dni od
dnia jej otrzymania. - Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do użytkownika na adres email wskazany
w reklamacji lub jeżeli reklamacja została złożona w formie pisemnej, na adres email
wskazany w piśmie albo pisemnie na adres wskazany w piśmie. Fundacja uprawniona
jest do pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeśli w jej treści nie wskazano danych
umożliwiających kontakt z użytkownikiem. - Fundacja informuje, że reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną
przez osoby trzecie, do których dostęp związany jest z korzystaniem przez użytkowników
ze Strony Internetowej, w tym świadczonych przez operatora płatności online,
rozpatrywane są przez te osoby trzecie na zasadach i w trybie określonym w
regulaminach świadczenia usług przez te osoby. - Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi niezwłocznie po przekazaniu Klientowi informacji o pozytywnym sposobie załatwienia reklamacji.
V. Postanowienia końcowe
- W przypadku zmian w usługach, wprowadzania nowych funkcjonalności na Stronie
internetowej lub zakończenia świadczenia usług, Fundacja zastrzega sobie prawo
zmiany niniejszego Regulaminu. - Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane przez Fundację z wyprzedzeniem 7-dniowym
przed terminem ich wejścia w życie. - Fundacja ma prawo w każdej chwili do zaprzestania prowadzenia którejkolwiek z form
działalności opisanej niniejszym regulaminem. - Fundacja zastrzega sobie prawo do wyłączenia strony lub ograniczenia możliwości
umieszczania na niej jakichkolwiek treści. - Nieważność jednego z postanowień regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych
jego zapisów. - Prawem właściwym jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się w szczególności:
ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz.U.2019.1145)i ustawę z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 123 z
późn. zm.). - Wszelkie spory pomiędzy Fundacją a użytkownikiem, powstałe w związku z
korzystaniem przez użytkownika ze Strony internetowej, Strony zobowiązują się załatwić
w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron sądem
właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Fundacji. - Regulamin jest dostępny dla użytkowników na Stronie internetowej pod adresem:
www.fundacjazaufajmi.pl - Regulamin obowiązuje od dnia 04.11.2024